TotalConflict

PBF skierowany do tych, którzy chcą pokierować losem własnego państwa.

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Gra wystartowała!! I edycja TotalConflict ruszyła, ale chętni nadal mogą dołączać!!
Jest:
Wiosna (I tura) 2013
Tury są w poniedziałki, środy i piątki.
Gra zostaje zamrożona, czyli zatrzymana na czas nieokreślony z powodów nikłej aktywności graczy i admina.

#1 2010-08-22 15:04:15

Tenku

Administrator

Zarejestrowany: 2010-08-19
Posty: 64
Punktów :   

Technologie

Technologie rozwijają nasz kraj, czynią gospodarkę efektywniejszą, a wojsko skuteczniejsze. Każdy "stary wyjadacz" musi skupić się na odpowiednim rozwoju technologicznym.
(Technologie gospodarcze można badać na przemian, pozostałe po kolei, cyferkami z literkami, "a" po kolei, "b" po kolei itp.)

Technologie Gospodarcze:

1.Ulepszone Rolnictwo:
-Zwiększa zyski o 5mld
-Koszt: 20mld
-Czas opracowywania: 3 tury

2.Wydajniejsze silniki:
-Zwiększa  zyski o 4mld
-Koszt: 15mld
-Czas opracowania: 2 tury

3.Najnowocześniejsze filtry:
-Zwiększa zyski o 2 mld i zmniejsza zanieczyszczenie przy sektorach przemysłowych (ludzie nie odchodzą)
-Koszt: 10mld
-Czas opracowania: 4 tury

4.Żywność modyfikowana Genetycznie:
-Zwiększa zyski o 6mld
-Koszt: 30mld
-Czas opracowania: 3 tury

5.Nowoczesny system administracyjny:
-Zwiększa zyski o 10mld
-Koszt: 50mld
-Czas opracowania: 5 tur

Technologie Wojskowe:

1a.Udoskonalone treningi:
-Piechota walczy skuteczniej
-Koszt: 15mld
-Czas opracowania: 3 tury

2a.Granice możliwości:
-Piechota dłuzej i skuteczniej mogą bić się w ekstremalnych warunkach (dżungla, pustynia, arktyka)
-Koszt: 20mld
-Czas opracowania: 3 tury

3a.Dowódctwo polowe:
-Wojsko szybciej i sprawniej się porusza, dzięki temu może łatwiej się wycofać
-Koszt: 30mld
-Czas opracowania: 4 tury

4a.Policja:
-Łatwiej utrzymać spokój i ład w kraju
-Koszt 30mld
-Czas opracownaia 2 tury

5a.Tytanowe Zbroje:
-Piechote trudniej rozbić, lepiej walczy
-Koszt: 50mld
-Czas opracowania: 5 tur

6a.Noktowizory:
-Piechota bez utrudnień walczy w ciężkich warunkach (burza piaskowa, mgła, noc itp.)
-Koszt: 40mld
-Czas opracowania: 4 tury

7a.Szkoły Wojskowe:
-Dobrze wyszkoleni dowódcy podejmują racjonalne i perfekcyjne decyzje, wojsko lepiej walczy, ogólna wydolność piechoty zwiększa się
-Koszt: 50mld
-Czas opracowania: 6 tur
______

1b.Nowe silniki:
-Czołgi i pojazdy lądowe mogą bez utrudnień jeździć w ekstremalnych warunkach (nawet na antarktydzie i arktyce)
-Koszt: 20mld
-Czas opracowania: 3 tury

2b.Czołgi Pływające:
-Czołgi mogą pokonywać bez problemów rzeki i pomniejsze jeziora.
-Koszt: 20mld
-Czas opracowania: 3 tury

3b.Zdalna amunicja:
-Skutczniejsza walka czołgów, głównie przeciwlotniczych
-Koszt: 40mld
-Czas opracowania: 4 tury

4b.Nowoczesne mechanizmy:
-Ogólna suteczność czołgów i pojazdów się zwiększa (pancerze są wytrzymalsze, pojazdy są szybsze i zwrotniejsze)
-Koszt: 50mld
-Czas opracowania: 6 tur
________

1c.Wytrzymałe silniki:
-Samoloty i śmigłowce mogą latać w ekstremalnych warunkach
-Koszt: 20mld
-Czas opracowania: 3 tury

2c.Ograniczone spalanie:
-Zasięg wojsk powietrznych wydłuża się
-Koszt: 25mld
-Czas opracowania: 4 tury

3c.Pojemniejsze samoloty:
-Pojemność samolotów zwiększa się dwukrotnie
-Koszt: 25mld
-Czas opracowania: 2 tury

5c.System rakietowy:
-Udoskonala skuteczność myśliwców, a śmigłowce dostają rakiety powietrze-powietrze i powietrze-ziemia (zwiększona skuteczność)
-Koszt: 50mld
-Czas opracowania: 4 tury

6c.Udoskonalona komunikacja:
-Lepsza komunikacja z dowódctwem udoskonala kontakt z jednostakmi powietrznymi (lepsze, szybsze decyzje na polu bitwy)
-Koszt: 40mld
-Czas opracownaia: 3 tury
_________

1d.Zaawansowana marynarka:
-Statki stają się skuteczniejsze we wszystkich aspektach
-Koszt: 30mld
-Czas opracowania: 4 tury

2d.Pojemniejsze komory:
-Statki transportowe mogą zabrać 2 razy więcej ładunku
-Koszt: 25mld
-Czas opracowania: 3 tury

3d.Dodatkowy pas startowy:
-Pojemność lotniskowca zwiększa się o "5pkt", a jednocześnie mogą starować dwa samoloty.
-Koszt: 30mld
-Czas opracowania: 4 tury

4d.Niewidzialne łodzie podwodne:
-radary, ani satelity nie moga dostrzec łodzi podwodnych (jednak aparatura zwiększa koszt łodzi podwodnych o 1mld)
-Koszt: 30mld
-Czas opracowania: 4 tury

5d.Odzyskiwanie statków:
-Można odzyskać statek za 50% jego ceny.
-Koszt: 35mld
-Czas opracowania: 4 tury

6d.Najnowocześniejsze systemy:
-Wszystkie jednostki morskie stają się szybsze, skuteczniejsze, silniejsze, wytrzymalsze, a dowódcy podejmują lepsze decyzje.
-Koszt:70mld
-Czas opracowania: 7 tur
_______

1e.Rozwój Kosmonautyki:
-Pierwsze badanie pozwalające badanie kosmosu, dzięki teleskopom (można budować centrum kosmiczne)
-Koszt: 5mld
-Czas opracowania: 1 tura

2e.Kosmiczne oko:
-Państwa dostają możliwość budowy satelit i wystrzelenia je w kosmos
-Koszt: 20mld
-Czas opracowania: 3 tury

3e.Człowiek w Kosmosie:
-Technologia pozwala budować prom i wystrzelenie go w przestrzeń kosmiczną z załogą
-Koszt: 30mld
-Czas opracowania: 4 tury
_______

1f.Balistyka podstawy
-Pierwsze badanie badające podstawy balistyki i fizyki, pozwala badać dalej technologie
-Koszt: 5mld
-Czas Opracowania: 1 tura

2f.Pociski balistyczne
-Pozwala tworzyć pociski balistyczne, które można wystrzeliwać z silosu
-Koszt: 30mld
-Czas opracowania: 3 tury

3f.Pociski przechwytujące
-Pozwala tworzyć pociski przechwytujące, czyli antyrakiety, które można wystrzeliwać z silosu w celu zniszczenia pocisku balistycznego
-Koszt: 30mld
-Czas opracowania: 3 tury

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wojnyswiatowe.pun.pl www.lunattic.pun.pl www.komputerownik.pun.pl www.beybladeclub.pun.pl www.jinchuurikiteam.pun.pl